1 » Regulamin2

Szukaj

Nasze hity

Regulamin

REGULAMIN ZAKUPU NA STRONIE

www.Pavolt.pl

Zawierają Państwo umowę z Firmą:
PAVOLT Paweł Dziurkowski
Ul. Kuhna 41
42-256 Olsztyn
NIP: 949-22-06-509
Tel: +48 735-222-777
e-mail:  pavolt@op.pl

Adres do korespondencji, SKLEP, Punkt Handlowy, Obsługa wysyłek:
PAVOLT
Kościelna 1
42-256 Olsztyn
tel. 735-222-777

Ceny podane w ofercie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Zdjęcia umieszczone na stronie są zdjęciami naszego autorstwa, posiadamy do nich pełne prawa autorskie. Zdjęcia mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu urządzenia (właściwości monitorów itd.).
W przypadku pytań o konkretne urządzenie, zapraszamy do kontaktu telefonicznego - możemy udostępnić indywidualne zdjęcia, filmy z pracy urządzeń, lub zaprezentować je osobiście na naszej SALI POKAZOWEJ.
Urządzenia gabarytowe lub o większej wartości, są objęte SZKOLENIEM Z OBSŁUGI URZĄDZENIA które przeprowadzamy w siedzibie naszej firmy. Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia - przekonają się Państwo o wszystkich walorach i niuansach technicznych urządzenia (o których konkurencja Państwu nie powie).
Koszty przesyłki urządzeń gabarytowych, o większej wadze niż 20 kg są kalkulowane indywidualnie - uprzejmie prosimy o kontakt przed rozpoczęciem składania zamówienia aby indywidualnie wycenić koszt transportu. 

FORMY PŁATNOŚCI

  • wpłata na konto bankowe: ING Bank Śląski o/Częstochowa 49 1050 1142 1000 0092 2373 0392
  • płace z PayU,
  • wysyłka za pobraniem (płatność przy odbiorze),
  • odbiór osobisty zakupionych przedmiotów (zapłata gotówką).


OPCJE DOSTAWY

Zamówione przedmioty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Przesyłki gabarytowe o większej wadze niż 20 kg są kalkulowane indywidualnie - uprzejmie prosimy o kontakt przed rozpoczęciem składania zamówienia aby indywidualnie wycenić koszt transportu. Dostawy realizowane są firmą RABEN.
Przesyłki o szczególnej charakterystyce wymagające szczególnie ostrożnego transportu, realizujemy INDYWIDUALNIE transportem celowym naszej firmy.

Czas oczekiwania na dostarczenie przesyłki może trwać najczęściej od 24h do 14 dni roboczych (najczęściej jest następnego dnia roboczego). 

Wysyłany towar będzie starannie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem. Towar wysyłamy firmami kurierskimi, paczkami w ruchu, pocztą. Towar jest wysyłany najczęściej następnego dnia roboczego, a sama dostawa kurierska trwa najczęściej maks 48 godzin. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze i w przypadku uszkodzenia paczki spisanie protokołu szkody. Dokładamy wszystkich starań, aby paczki były odpowiednio zabezpieczone.

REKLAMACJE

Podstawą reklamacji jest oryginał karty gwarancyjnej oraz dowód zakupu.

Załączona do produktu Karta Gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 

W przypadku reklamacji klient zobowiązany jest do dostarczenia towaru na adres: PAVOLT, ul. Kościelna 1, 42-256 Olsztyn oraz do załączenia danych teleadresowych wraz z opisem usterki. Towar powinien być kompletny.

Numer serwisu gwarancyjnego 735-222-777

Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia urządzenia na serwis.

Reklamacja dotycząca uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będzie rozpatrywana tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela (protokół szkody).

 

W przypadku problemów z zakupionym przedmiotem przysługuje prawo gwarancji - po kontakcie telefonicznym lub mailowym i ustaleniu szczegółów można dostarczyć nam przedmiot. Na większość produktów udzielana jest roczna gwarancja - w przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Brak informacji w opisie oferty oznacza brak objęcia konkretnego produktu gwarancją. 

Posiadamy profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 

 

Aby zareklamować produkt, należy w pierwszej kolejności poinformować sprzedającego (1) i ustalić z nim szczegóły i procedury reklamacji (2). 

 

Wraz z odsyłanym przedmiotem (po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym), do wnętrza opakowania należy wsadzić:

(3) - Dowód zakupu

(4) - Kartę gwarancyjną

(5) - Kartkę z opisem (prośba o działanie gwarancyjne lub reklamacyjne (określenie żądania), wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, numer telefonu, adres zwrotny).

 

Spełnienie powyższych punktów gwarantuje szybkie rozpatrzenie sprawy, a sprzedający zobowiązuje się bez zbędnych niedogodności dla kupującego rozpatrzyć reklamację.
 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o  odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku problemów z zakupionym przedmiotem przysługuje prawo gwarancji - po kontakcie telefonicznym lub mailowym i ustaleniu szczegółów można dostarczyć nam przedmiot. Na większość produktów udzielana jest roczna gwarancja - w przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Posiadamy profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Też jesteśmy ludźmi - skontaktuj się z nami, a z pewnością zrobimy wszystko aby się dogadać. 

===================================================================================================================
PROCEDURA ZWROTU:
===================================================================================================================

Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu u przedsiębiorcy, to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu. Aby to zrobić, należy w pierwszej kolejności poinformować sprzedającego (1) i ustalić z nim szczegóły i procedury zwrotu (2)

 

Wraz z odsyłanym przedmiotem (po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym), do wnętrza opakowania należy wsadzić:

(3) - Dowód zakupu

(4) - Kartę gwarancyjną

(5) - Kartkę z opisem (prośba o gwarancję lub zwrot (określenie żądania), wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację lub zwrot, numer konta, numer telefonu, adres zwrotny)

(6) - Pisemny formularz zwrotu, wypełniony według poniższego schematu:

 

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: 

nazwa produktu: ............................................................................

data zakupu i nr Oferty: ..................................................................

imię i nazwisko:..............................................................................

adres ............................................................................................ 

numer konta ..................................................................................

numer telefonu ...............................................................................

data (odstąpienia od umowy)...........................................................

 

.....................................................................

Podpis 

 

Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). 

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:

-Zakup został wykonany na firmę (nie jest to sprzedaż konsumencka);

-Nie została wypełniona powyższa procedura zwrotu (punkty 1-6) lub gwarancji lub jest niepełna ;

-Sprzedający otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;

-Przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia;

-Nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-Dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę);

-Usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

-Usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

-Rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

-Rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-Rzeczy które zostały otwarte, rozpakowane, używane bądź posiadające jakiekolwiek ślady użytkowania, łącznie z opakowaniem przedmiotu;

-Rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

-Zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;

 

Na większość produktów udzielana jest roczna gwarancja - w przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Brak informacji o gwarancji w opisie oferty oznacza brak objęcia gwarancją. 

 

Informujemy, że w imieniu kupującego zawieramy umowę z firmą kurierską na dostarczenie do Państwa przedmiotu - robiąc zamówienie na stronie internetowej www.PAVOLT.pl, wyrażają Państwo zgodę na wykonanie usługi dostarczenia paczki. "Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy" (dot. kosztów wysyłki przy zwrotach). 

Informujemy również, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.



Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy otrzymane od Państwa płatności za przedmiot, niezwłocznie po otrzymaniu towaru z powrotem na adres naszego punktu handlowego oraz po ekspertyzie serwisu pod kątem ewentualnego uszkodzenia bądź zużycia. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku płatności ZA POBRANIEM, zwracamy środki na Państwa konto bankowe. 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:

-Zakup został wykonany na firmę (nie jest to sprzedaż konsumencka);

-Sprzedający otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;

-Przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia;

-Nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-Dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę);

-Usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

-usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

-Rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

-Rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-Rzeczy które zostały otwarte, rozpakowane, używane, bądź posiadające jakiekolwiek ślady użytkowania, łącznie z opakowaniem przedmiotu;

-Rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

-Zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;

-Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy (koszt wysyłki).

Firma PAVOLT Paweł Dziurkowski, Informuje, iż w przypadku przedsiębiorców rękojmia jest wyłączona.

Firma PAVOLT Paweł Dziurkowski oświadcza, iż w przypadku zakupów dokonywanych w lokalu przedsiębiorstwa, nie przewiduje możliwości dokonywania zwrotów.

Warunki gwarancji dla każdego asortymentu występującego w ofercie firmy PAVOLT Paweł Dziurkowski są wyznaczane indywidualnie – zapytaj handlowca o warunki gwarancji.
 

WARUNKI GWARANCJI

Gwarancji udziela PAVOLT Paweł Dziurkowski ul. Kuhna 41, 42-256 Olsztyn zwanej dalej gwarantem.

Gwarancja jest udzielana na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na okres 12 miesięcy od dnia zakupu widniejącego na karcie gwarancyjnej

Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia pod warunkiem użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz przestrzeganiem zaleceń i wskazówek zawartych w instrukcji obsługi
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne z wyłączeniem uszkodzeń wynikających z:

  •     użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją
  •     niewłaściwej konserwacji i przechowywania
  •     niewłaściwego transportu
  •     uszkodzeń mechanicznych
  •     montażu sprzętu w niewłaściwy sposób

Samowolne przeróbki, naprawy lub zmiany w układach elektrycznych sprzętu zwalniają gwaranta z odpowiedzialności gwarancyjnej. W celu zachowania ważności gwarancji nie należy dopuszczać do napraw poza autoryzowanym serwisem.
Gwarancja nie obejmuje:
 

  •     wymiany części ulęgających naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji(pasków klinowych, noży. rolek, żarówek, itp.)
  •     kosztów transportu do i od autoryzowanego serwisu
  •     przeglądów okresowych oraz czynności obsługowych
  •     uzupełniania płynów, smarów itp.
  •     uszkodzeń powstałych w transporcie wynikających z niewłaściwego składowania i eksploatacji oraz zdarzeń losowych i warunków atmosferycznych.


Gwarant jest zobowiązany do wykonania skutecznej naprawy urządzenia po jego dostarczeniu do serwisu w możliwie najkrótszym terminie.
Adres serwisu: PAVOLT Paweł Dziurkowski ul. Kościelna 1 42-256 Olsztyn  
Dostarczenie i odbiór maszyny do i z serwisu gwaranta odbywa się na koszt Klienta.
Podstawą reklamacji jest oryginał karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu
Oznaczenia maszyny muszą być czytelne (numery seryjne, tabliczki.)
Załączona karta gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Wszystkie zwroty i reklamacje należy składać drogą e-mailową lub telefoniczną. Bez wcześniejszych ustaleń przesyłki nie będą odbierane.
W przypadku reklamacji Klient zobowiązany jest do załączenia danych teleadresowych wraz z opisem. Brak powyższych informacji będzie skutkował nierozpatrzeniem reklamacji. Urządzenie powinno być kompletne oraz w całości.
Numer serwisu gwarancyjnego: 735-222-777

Udzielamy PRAWDZIWEJ POLSKIEJ PROFESJONALNEJ GWARANCJI.

Posiadamy profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - w Polsce - nie trzeba odsyłać towaru nigdzie za granicę.

Proszę uważnie zapoznać się z informacjami o gwarancji na stronach konkretnego przedmiotu - część produktów oprócz klasycznej rocznej gwarancji, jest objęta DODATKOWO 96 MIESIĘCZNYM wsparciem pogwarancyjnym - TO AŻ 8 LAT !!!!

W przypadku problemów z zakupionym przedmiotem przysługuje prawo gwarancji - po kontakcie telefonicznym lub mailowym i ustaleniu szczegółów można dostarczyć nam przedmiot. Na większość produktów udzielana jest roczna gwarancja - w przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. 

Wsparcie pogwarancyjne : Firma Pavolt Paweł Dziurkowski zobowiązuje się w okresie trwania wsparcia pogwarancyjnego (96 miesięcy w przypadku produktów wyraźnie oznaczonych udzieleniem wsparcia) do pełnego wsparcia klienta w przypadku uszkodzenia bądź problemów technicznych z urządzeniem. Wsparcie polega na bieżącej dostępności części serwisowych niezbędnych do wykonania podstawowych napraw urządzenia, a w przypadku nietypowych uszkodzeń - zobowiązujemy się do uzyskania niezbędnych materiałów i części do naprawy urządzenia prosto od producentów. Koszt ewentualnych napraw, części i ich transportu pokrywa kupujący. Przez pełen okres trwania wsparcia pogwarancyjnego, udzielamy wsparcia merytorycznego związanego z urządzeniami - tj. udostępniamy instrukcję obsługi naszym klientom, dokumentacje urządzenia dołączaną z urządzeniem, bądź jesteśmy w pełni do dyspozycji w przypadku pytań. 

Tak, wiemy że pod względem Gwarancji, wsparcia pogwarancyjnego i Polskiego serwisu - jesteśmy najlepsi :-) 


Przejdź do strony głównej